torstai 19. maaliskuuta 2015

Pankkipyhän ratoksi

Heippa taas!!

Malta, tuo aurinkoinen ja lämmin pieni saaren (no parin saaren) repale keskellä välimerta.. Juu, skandeilla mennään tänään, koska täällä on pankkipyhä, ja toimisto on kiinni! :) Nyt tosiaan on aurinkoista ja lämminta. Ollut jo eilisestä alkaen, ja säätiedoituksen mukaan pitäisi tällaisena jatkuakkin loppu vierailuni ajan! JES!! Maltalla on tänä vuonna ollut ennätyksellisen pitkä talvi, ja sen kyllä huomaa.. Pari yötä olen nyt pystynyt nukkumaan ilman villapaitaa, mutta toisesta peitosta en ole vielä uskaltautunut luopumaan. Nyt tosiaan onneksi on säässä huomattavissa selkeä muutos. Se alkoi jo toissapäivänä töistä tullessa, kun ilma oli saharasta puhaltavasta hiekasta ruskea, ja minä hikoilin koko matkan kotiin! :D

Aika vähän, itse asiassa paljon vähemmän kuin olisin halunnut, olen ehtinyt tätä blogia päivittämään! Pitkä työmatka tosiaan vaatii veronsa.. Pahimmillaan ilman ylimääräisiä pysähdyksiä on matka tosiaan kestänyt kolme tuntia suuntaansa, ja lyhimmilläänkin puolitoista! ..siis pelkät bussimatkat, tässä ei ole jalan tehdyt siirtymät mukana! Toinen rajoittava tekijä on ollut työn luonne; teen paljon sellaista, josta ei voi blogiin kirjoittaa, koska päätyessään vääriin käsiin, tieto totisesti tekisi paljon hallaa tälle mahtavalle yritykselle jossa saan tehdä työtä! Olen saanut vierailuni aikana nähdä ja kokea paljon sellaista, josta todellakin olen kiitollinen tälle retkelle. Työkaverit ovat aivan loistavaa sakkia, ja ainakin itse saamani kokemus on ollut todella silmiä aukaisevaa!

Bussissa on tunnelmaa! 
Eikä tämä vielä ole edes täynnä!


Toimistoselfie
Olen saanut olla mukana yrityksen arjessa käytännössä aivan niin paljon kun olen itse tahtonut, ja minähän olen tahtonut! Ainoa jonka olen jättänyt väliin, on ihan taustastani johtuen tuo taloushallinnon puoli; siitä katson omaavani aivan tarpeeksi kokemusta jo nyt! Olen siis ollut mukana käytännössä kaikessa, ja saanut jatkuvasti niin hyvää tukea ja opastusta  (Jatkuvasta kiireestä ja hässäkästä huolimatta!), että olen pystynyt kaiken omaksumaan siinä määrin, että pystyn jo oma-aloitteisesti tarttumaan miltei tehtävään kuin tehtävään. Kiireestä johtuen monasti joudun (tai saan) niin myös tehdä. Olen kokeillut työvuorojen järjestelyä, asiakaspalvelua, id-korttien valmistusta (mikä onkin itse asiassa ollut melkein koko vierailuni ajan ollut vastuullani), jne jne... Ensi viikonloppuna sitten menenkin bounceriksi tuhannen hengen pippaloihin, mikä onkin aika "jännä" kokemus! Tahtoivat ison ja osaavan, minut laitettiin... :D Ovella on kyllä tullut suomessa seisottua, mutta tämä taitaa olla aikalailla eri juttu!!

Toimiston lemmikki, joka tuntuu ihastuneen,
kun pyrkii koko ajan mun olkapäälle 
pussailemaan... 

Noh.. Minulle mielenkiintoinen asia on työskentelyssä täällä ollessa ollut mahdollisuus osallistua alakertaan avattavan asekaupan valmisteluihin ja markkinointiin. Ase- ja ammunnan harrastajana olen kokenut pystyväni paljon heille antamaan, ja paljon olen myös kiitosta saanut tekemästäni työstä. Tässä linkki alottavan kaupan fb-sivulle, joka suurimmaksi osaksi on minun käsilalaani.. (toki saamieni toiveiden mukaan....) Enforce Alkutekijöissäänhän sivu toki viellä on, mutta aikakin on ollut rajattu... Informaatiota pitää viellä paljon lisätä, mutta on sivut jo kuitenkin alkaneet asiakkaita poikia, joten jotain on tehty oikeinkin! Kuvat ja niiden käsittely on vienyt paljon aikaa viimeisen puolentoista viikon rupeamasta, mutta silti on "normaalitkin" hommat saatu hoidettua! Kiirettä on kyllä pitänyt!! 

Mutta nyt!! Lähden ottamaan aurinkoa, ja nauttimaan vapaapäivästä!
Juu, aurinkoa ottamaan...

Tässä vielä mallia sairaalahuoneesta!
Ikkunasta oli vielä mitä mainion näkymä,
En silti suosittele....



1 kommentti:

  1. Kommenttina vielä kuviin, että tuo auringonottokuva ei ole tuore, se on ennen sairaalareissua otettu. Tuo toimistoselfie on sairaalan jälkeen otettu, kahdeksantoista kiloa kuivempana...

    VastaaPoista